Etarget
Az ETARGET Közép-Európa egyik legnagyobb PPC (Pay Per Click) szolgáltatója, amely hazánk mellett jelen van Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában, Bulgáriában, Horvátországban, Szerbiában és Romániában. Hazánkban több mint 1.000 honlapon biztosít szöveges hirdetési felületet. A jól felépített rendszer segítségével az alábbiak figyelembevételével tervezzük ügyfeleink kampányait:
- Tartalmi hálózat oldalainak tematika szerinti kiválasztása
- Konkrét URL szerinti célzott hirdetés
- Kulcsszó és kifejezés alapú azonosítás
Etarget keresőhirdetés referenciák
Néhány legismertebb oldal ahol kattintás alapú elszámolással megjelenhetnek hirdetései:
A kattintásokért fizetett érték függ az adott szektor hirdetői versenyétől, a meghatározott kulcsszavaktól, a kívánt pozíció szerinti beállításoktól stb. A konkrét kampány felmérésekor természetesen elvégzünk egy előkalkulációt és megbecsüljük a várható költségeket valamint az eredményeket.
Munkafolyamatok
Célmeghatározás
Ügyfeleinkkel együttműködve, meghatározzuk a kívánt célkitűzéseket, különös tekintettel a termék pozicionálására, területi, nyelvi beállításokra, illetve a célpiac fogyasztói szokásaira.
Kulcsszó kutatás és kiválasztás
Kifinomult kutatási módszerekkel feltérképezzük az internetezők szokásait, hogyan, milyen kifejezések alapján keresik ügyfeleink termékeit vagy szolgáltatásait. Megismerjük a fogyasztók döntési mechanizmusát és elemezzük a legfőbb versenytársak hirdetéseit.
Kreatívok megírása
A fenti szempontok alapján szegmentáljuk a kiválasztott kulcsszavakat és a hozzájuk tartozó hirdetési szövegeket.
Kampánybeállítások
Meghatározzuk az egyes kampányok és azok kulcsszavaira a várható teljesítményt és a szükséges költségkeretet. A célmeghatározások alapján beállítjuk a kulcsszavakat, kijelöljük a tartalmi hálózathoz tartozó honlapokat, melyeken a célcsoport hatékony elérése érdekében a hirdetéseket megjelenítjük.
Kampányok menedzselése
Mivel a PPC (kattintás alapú hirdetések) egyik legnagyobb előnye a rugalmasság és a gyors reagálás a piaci változásokra, naponta értékeljük és finomhangoljuk a kampányokat.
Kampányok értékelése
A lezárult kampányokat kiértékeljük, a részletes záró statisztika segítségével pedig javaslatokat teszünk a további marketing akciókra.
Ajánlat kéréshez kattintson ide »