Hirdetés a Facebook közösségi hálózaton
A Facebook a világ legnagyobb közösségi hálózata és egyre többen csatlakoznak hozzá Magyarországon is. 2009 októberében 500.000 magyar felhasználója volt, 2010 februárjára meghaladta a 750.000 főt. Ez 50%-os növekedést jelent három hónap alatt!
Elszámolás tekintetében ez a rendszer is kattintás alapján működik, tehát csak azok után a felhasználók után fizet, akik meglátogatják weboldalát.
Fontos ugyanakkor kiemelni, hogy ez a hirdetési forma nem keresőhirdetés, hanem a Google AdWords tartalmi hálózatához és az ETargethez hasonlóan az oldal tartalmától függ.
Ugyanakkor fontos kiemelni azt is, hogy pontosabban célozható, hiszen meg lehet határozni például kor, nem, iskolai végzettség, családi állapot, érdeklődés és további szempontok alapján, hogy mely felhasználóknak jelenjen meg hirdetése.
A hirdetések a profiloldalak mellett jobb oldalon jelennek meg.
A szöveges hirdetések mellett lehetőség van meghatározott méretű (110x80 pixel) statikus kép megjelenítésére is. A hirdetési szöveg címsora maximum 25 karakter, a kép alatt megjelenő leírás pedig maximum 135 karakter hosszúságú lehet.